Dag 17 - den bästa känslan

Den allra bästa känslan är kärlek när den är lycklig, till familj och till en enskild person. För den känslan gör än så glad och det känns som att inget kan gå fel och som att man kan klara allt. Sen så är ju lättnad också en väldigt härlig känsla, eller när man har åstadkommit någon som man inte trodde att man skulle göra. Det finns många bra känslor! Alla känslor som gör en glad skulle jag säga.


Bion med systrarna sisters var mysigt, vi såg på Tower Heist med bland annat Ben Stiller och Eddie Murphy, jag gillar dom skarpt! Innan bion gick vi till Science Fiction bokhandeln i Gamla stan och kollade runt, systrarna mina köpte förstås manga. Men så ska det vara!

Idag gick jag och Hanna till Trossen i Trosa för att köpa ingredienser till Tacopaj som jag tänkte göra, det tog ungefär 1,5 timmar att gå dit men det var mysigt! Kallt, men ändå. Vi har nyligen ätit upp pajen som faktiskt blev väldigt god tycker jag, speciellt för att vara första gången jag gör en! Dom andra verkade också uppskatta den, det kändes väldigt bra. Snart ska jag fortsätta Sagan om Ringen läsningen, den är alldeles snart slut! Mycket mysigare än att sitta vid datorn, faktiskt. Men det är lite kul ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0