Dag 15 - någonting jag ångrar

Det är lite svårt, för det finns självklart endel småsaker som jag ångrar och det sker väl varje dag nästan. Som när jag överreagerar, fast det är mycket mindre nu för tiden faktiskt! Eller när jag sitter vid datorn istället för att gå ut, eller läsa, eller pyssla eller något annat mycket trevligare. Men jag vet inte om det finns något stort som jag egentligen ångrar, inte som jag förmodligen hade kunnat göra annorlunda. Fast det vet man ju aldrig.

Jag fotar på tok för mycket med min kamera, snart kommer jag inte att få plats med fler bilder på facebook! Och det är ju lite synd tycker jag. Dom kommer inte få plats på datorn över huvud taget, jag har en extern hårddisk men Tussen har sagt att sådana går sönder hela tiden så jag vågar inte riktigt lita på den. Jag får skaffa en massa cd skivor och lägga över allt där så blir det bra. Igår var vi hemma hos Fia och Jerker, och såg på filmer och åt fruktansvärt god mat! Hasselbackspotatis och kött och marängsviss till efterrätt! Mums. Vi såg på Inception, Tio orsaker att hata dig och National treasure 2! Sen så fick jag låna hem Black Swan som jag velat se ett tag, men alltid glömt bort. Kanoners! Vi kom hem jättesent och jag kunde inte sova direkt när jag kom hem, men sen värmde jag min sälvärmekudde och sov med den på magen - jättemysigt! Inatt tänker jag ligga på spikmattan, ha sälen på magen och en annan värmekudde på nacken. Jag längtar!



Kommentarer
Postat av: Tussen

Haha, jag borde kanske inte sagt det till just dig, du som är nojig sl det räcker och blir över när det gäller dina foton (jag är iofs likadan :P)



2012-02-06 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0