Dag 14 - en bild på mig själv för ett år sedan

En aning mer än ett år var det här då, men i alla fall.

Idag har jag läst mer i Sagan om Ringen för en gångs skull, fast jag blev så trött i ögonen så jag gick på en promenad med Hanna ett tag och fotade lite, kallt var det! Men mycket mysigt. Jag har börjat spela Wordfeud också, vilket är jättekul! Däremot hade jag det väldigt häktiskt igår kväll då jag utmanade 6 personer samtidigt och alla var ihärdiga spelare, fast det har lugnat sig idag trots att bara en spelomgång är avklarad. Där vann jag faktiskt! Det var kul. Nu sitter jag och nördar här och det är väl inte lika roligt kanske, men i alla fall. Det är bättre än ingenting! Jag tänkte läsa snart igen faktiskt, och spela mer Wordfeud för nu har någon svarat! Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0