Dag 13 - Mitt drömbröllop

Nu känns ju visserligen ett bröllop väldigt avlägset, men jag lär väl få fantisera i alla fall. Jag har faktiskt inte funderat så väldans mycket på det förut, men om jag gifte mig så skulle jag vilja att det var ganska litet. Jag skulle bara vilja ha dom allra närmaste där, på bådas sida förstås, och så skulle jag vilja vara på ett väldigt fint och lite avlägset ställe. Mycket vacker natur runt omkring och en fin liten kyrka, det behöver inte ens vara en kyrka bara platsen är mysig. Utomhus vore verkligen inte fel, inte heller på vintern. Det vore vackert. Jag skulle vilja ha en vacker, vit klänning. Lång ska den vara och gärna med något fint broderi eller något, korta ärmar eller inga alls. Tänk vad mysigt det skulle vara ändå att gifta sig inne i en liten mysig timma helt i trä inuti också och med levande ljus, vackert. Eller kanske på en egen ö, det vore tufft. Men nej jag vet inte, jag är inte så kräsen. Bara det är mysigt och det är folk jag tycker om där.


Idag har jag varit på Ikea med familjen, eller alla förutom pappa följde med. Och katterna, tjejerna åkte alltså. Vi var där i ungefär tre timmar och dom har jätegoda kanelbullar där för 5 kronor som smakar sirap! Eller bulle + kaffe till och med för 5 kronor, men det var så jättevarmt där så jag kände att jag inte ville ha det. Hemma så pusslade mamma och jag ihop en sorts byrå som vi ska ha lådor att sortera skräp i, det underlättar mycket när man åker till återvinningsstationen. Jag har även fått ett bord att ha datorn på, det underlättar mycket! Jag är trött och ska nog göra te och ta äppelpaj eller så, mums för det!


En bild från när jag var på singelbröllop efter Fridas konstruktion :)

Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0