Dag 22 - min reaktion när jag ser mig själv i spegeln

Reaktionen jag får när jag ser mig själv i spegeln varierar kraftigt, oftast tänker jag faktiskt inte på det så jättemycket utan tycker att det är helt okej men ibland känner jag mig lite extra fin och ibland känner jag mig lite extra grotesk :)

Ett oerhört vackert bildspel på hur jag kan känna mig, men variation är ju bra det! Kanske.



Igår åkte jag skridskor och snörena på dom var väldigt styva och stela och det gjorde väldigt ont att försöka snöra ordentligt, så det gjorde jag inte. Därav fick jag väldigt ont i mina vrister, men strunt samma det var väldigt roligt i alla fall! Jag behöver dock öva, jag är lite väl ranglig. Men det ska jag gladeligen göra, för skridskor är roligt!
Ikväll var jag på keramik som vanligt på måndagar och det var mysigt som alltid och jag gjorde äntligen klart min fjäril! Den första brakade ju, men jag hoppas på att den här håller. Annars blir jag lite ledsen faktiskt, och då tänker jag inte göra om den. Inte i första taget i alla fall. Nästa vecka ska jag fortsätta att dreja och kladda ner mig ordentligt!
Imorgon börjar dansen återigen och det ser jag verkligen fram emot! Fast först ska jag jobba på Ankan, det är skoj. Sen ska jag jobba och dansa på onsdag också, sen börjar glasfusingen på torsdag och det blir nog jätteroligt!
Jag känner att det är synd att jag inte hinner vara hemma så mycket, även om jag ägnar mig åt saker som jag tycker är roligt. Jag önskar att dygnen hade mer timmar, det vore väldigt praktiskt tycker jag. Men nu ska jag ta och lägga mig, nattinatti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0