Dag 21 - en bild på mig själv som är tagen av någon annan

99 % av alla mina foton på mig är tagen av någon annan, så det blir väl inte så svårt. Men jag avslutar med en bild då, vi får se vilken det blir :)
Nu vet jag inte varför texten där blev så liten, men ändå. Jag har jobbat jättelänge idag, eller normal tid men det känns så länge för att jag började så tidigt. Barnen är så söta och alla så unika, det är härligt att se. Och idag fick jag leka i snön! Eller jag fick mest springa runt med barnen i pulka, men det var roligt det i alla fall. Men snöbollskrig skulle jag vilja ha, och rulla i snön överhuvudtaget. Men det är väldigt kallt ute faktiskt, fast så länge solen lyser så är det behagligt.

Det här är första eftermiddagen på ett tag som jag inte har något speciellt för mig, så jag känner mig lite lätt rastlös, men jag hittar nog på något. Jag kanske ska ta och måla, eller virka lite. Det visar sig! Jag bör väl visserligen passa på att kolla på skolor och sånt, så jag för väl la ta och göra det, snart.

Baka skulle jag ju också kunna göra, eller laga mat. Eller både och! Gå och handla lite godsaker, det tycker jag verkar bra. Jag längtar tills jag ska få måla på väggen i köket också! Vi byggde om toaletten här nere för ett tag sen och slog igen dörren till tvättstugan, då den nu sitter ihop med toan. Det ser inte så fint ut på den gamla dörren och där tänkte jag att jag kunde måla ett valv med någon fin bakgrund, och brevid ett fönster kanske. Det vore lite roligt om jag målade toaletten där så att folk blir förvirrade, fast det ska jag nog inte göra. Men ändå, det vore kul!

Nej nu ska jag hitta på något bättre än att sitta här och skriva, även om det är ganska mysigt det med. Hejhej!


Det fick bli den här från när vi kollade efter en lajvmark, Karin har tagit bilden.
Jag stör mig lite på den rosa kassen (den var lite kass), men ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0