En bloggande Line

Halloj!
Line är det här och jag tycker väldigt mycket om att skriva, oftast alldeles för mycket. Jag ska försöka att inte plåga er, om någon nu kommer att läsa, med allt för långa inlägg för det vet jag själv kan vara ganska olidligt att läsa även om det är kul att skriva. Att fotografera tycker jag också väldigt mycket om, så bilder kommer ni inte att slippa undan!

Snart, eller relativt snart i alla fall, ska jag åka och keramika. Jag har hållit på mest med drejning, vilket inte är så lätt som det ser ut och jag kan det fortfarande knappt inte. Fast det är ändå väldigt mysigt att få kladda ner sig! Men eftersom att jag har gjort det så länge nu utan större framgång så vill jag variera mig lite och ska idag skulptera, vi får se vad det blir men jag tror nog att jag ska göra en fjäril eller trollslända för dom är fina.

Snart är det december och det är fortfarande ingen snö, det gillas inte! Jag hoppas att det kommer snart, jag begär inte snö i massor men lite kan det väl komma i alla fall tycker jag. På kvällarna syns julpynt i träd och fönster, och jag måste erkänna att jag blir lite rörd för att det är så vackert. Men så har jag ju alltid gillat saker som lyser och glittrar, dessutom är det väldigt mysigt när mörkret kommer så att man kan dricka te och tända ljus och se på alla mysbelysningar.

Jag kommer faktiskt inte på något mer att skriva för tillfället, så jag ska låta bli. Hejhej!
Här är en av dom söta katterna som finns hemma :) Mr Grey heter han!



Kommentarer
Postat av: Viktoria Wahren

Spar inte på raderna Line =) Skit i dem som inte orkar läsa allt, de får skylla sig själva om de missar något!

2011-11-28 @ 18:45:25
Postat av: Line

Hahah men jag gör det för min skull också så att jag inte ska fastna :) Men jag skriver det jag vill skriva ändå :)

2011-11-28 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0