Ännu mer

Nu är jag hemma igen från keramiken, jag försökte mig på en fjäril. Jag kände att det där med att göra en vinge var ganska så svårt och tänkte att om jag misslyckas totalt så gör jag en snigel istället, dom är ju snarlika. När jag gjort klart en vinge så började jag sätta fast den på kroppen, men då kom min lärare fram och sa att jag borde göra klart vingen innan jag sätter fast den. Jag vågade inte säga att jag redan tyckt att den var klar, utan fick helt enkelt göra om den. Jag bad om bilder på fjärilar och kollade där istället, mycket enklare! Jag som trodde att jag visste hur en fjäril ser ut, men icke då.
Det är tydligen bara tre lektioner kvar innan jul - tiden går fort!



Kommentarer
Postat av: Viktoria Wahren

Häftigt att hans ögon ser ut att ha samma färg som bladen :P

2011-11-29 @ 20:35:36
Postat av: Line

Ja jag tycker mycket om den här bilden, han är så fin :)

2011-11-30 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0