Urmakaren blev visare med tiden

Tjoho. Idag har jag jobbat för första gången sedan innan höstlovet, vecka 44 alltså, för veckan efter det var jag sjuk och veckan efter det ringde dom inte. Men idag i alla fall! Jag jobbade först med en massa småttingar på Ankan och sedan fick jag gå till dom lite äldre på Solen och Månen, det var väldigt mysigt! Nu är jag lite småmör, så det är ju bra det.

Jag har även hunnit slå in ett par julklappar idag! Inga av dom var från mig dock, det var mammas. Men i alla fall. Jag måste åka till Panduro eller någon annan pysselaffär så snart jag kan, för jag vill göra fina julkort! Och julklappar överhuvudtaget börjar det väl bli dags att köpa, det är mysigt.

Det börjar faktiskt bli en aning kallare så snart kanske det börjar snöa! Jag hoppas på det. Idag har det mest blåst en massa och regnat endel också, fast det är också rätt så mysigt tycker jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0