Snö

Det snöade idag! :)) Lite i alla fall, men man får vara glad för det lilla.

Jag gjorde inte klart min fjäril/snigel på keramiken, för alla mina resterande drejprylar hade varit i ugnen och behövde glaseras så det ägnade jag lektionen åt istället. Det var mysigt det med. Nästa måndag är tydligen sista lektionen för keramiken, och dansen då så jag kommer inte att ha något att göra efter det. Inget bestämt i alla fall! Förutom tvärflöjt förstås, eller jag vet inte när sista gången innan jul är med den. Säkert nästa vecka också bara för det. Fast flöjta kan jag förstås göra hemma i alla fall, det är bra!

Just nu sitter jag och äter Fattiga Riddare med rönnbärsgelé och dricker te, det är inte helt fel.

Nu jamar en katt högt igen, säkert Castor som leker med sin sköldpadda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0