‎"Ett rum med utsikt är ju fint, men allra helst är det ett rum med insikt man skulle behöva."

Hejhå!

Idag åkte jag till Vårdcentralen, det tog dom fem försök att lyckas sticka in nålen i en av mina vener för dom var tydligen halkiga och hade en tendens att hoppa åt sidan. Det var lite halvsynd. Tillslut gick det i alla fall, fast det blev inte egentligen tillräckligt med blod för plötsligt sprack venen så det kom inget mer blod ut men jag behövde inte göra om det. Ganska så skönt, jag tycker att fem gången är tillräckligt! Sen missade jag bussen precis, jag sprang efter den som en galning men jag får väldiga problem med andningen när jag springer när det är kallt så det gick inge vidare. Jag kunde tillslut inte springa mer utan stod ett tag och glodde på bussen som åkte iväg från den andra stationen jag jagat den till. Sen beslutade jag mig för att gå till Krilles och äta Chicky bits medan jag väntade på nästa buss som gick en och en halv timme senare. Så jag kom försent till jobbet, fast det gjorde inte så mycket. Dessutom jobbade jag över så det löste sig! Imorgon ska jag också jobba, från 08.00-17.00 - min första riktiga heldag! Det är bara för att alla är sjuka nu samtidigt.
Sen kanske jag ska åka och kolla när David dansar på Wendela på kvällen imorgon, vi får se om jag orkar. Men det vore kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0