Dag 9 - en bild på mig och min bästa vän

Jag har flera bra vänner, jag och Andreas har inte känt varandra så otroligt länge men han är nog ändå den som känner mig bäst och som jag känner mig tryggast med. Han vet massor med bra och dåligt om mig, och jag vet massor med bra och dåligt om honom. Så ska det vara och ingen är perfekt!
Fler nära kompisar som jag har är Viktoria, som jag har känt i nio år och även Frida som jag har känt lika länge. Veronica är den kompis jag har känt längst, i 13 hela år. Lisa är också en av mina närmare vänner och hon har jag inte känt så värst länge, men 3 år kan räcka långt! David har jag känt i 5 år tror jag, tiden går fort! Han är en person som alltid får mig glad.

Jag hoppas att dom kommer att vara mina kompisar för evigt!


Julen har varit väldigt mysig tycker jag, och mormor är här! Jag har fått en ny kamera som jag kommer att använda, och redan har använt, jättemycket! Jag älskar att fotografera. Imorgon ska vi hälsa på Tuula och fira lilljul där, den sista för oss i år. Det ska bli väldigt mysigt. Jag känner att jag har lite dåligt fantasi och inte har någon aning om vad jag ska skriva, så då struntar jag i det. Hejhej och god jul i efterskott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0