Dag 8 - en dålig vana jag önskar att jag inte hade

Jag vet inte om jag har någon direkt dålig vana som jag kan komma på, kanske omedveten. Det har hänt att jag har kliat mig i näsan, det är kanske inte så trevligt så det undviker jag. Jo men en sak det är att sitta vid datorn! Jag fastnar så lätt, jag tycker inte ens att det är speciellt kul. Så jag önskar att jag blev av med mitt datorberoende. Jag har en vana att börja gråta ganska lätt också, även när jag inte är jätteledsen. Så det vill jag också sluta med. Men det har jag blivit bättre på!

Idag ska vi åka hem till mummi och fira lilljul, det är mysigt det! Och imorgon är det jul, tiden går fort. Jag måste göra klart julkorten, köpa min present till Nonno (jag vet vad det ska vara) och en ram till mummis present. Sen måste jag slå in allting också! Fast för första gången har jag inget att slå in till familjen, för deras present existerar inte än så att säga. Men jag ska berätta vad det är för dom imorgon! Det är meningen att vi ska bestämma lite tillsammans. Men det skriver jag mer om sen om jag kommer ihåg.

Den här låten tycker jag är väldigt vacker, och jag är väldigt svag för piano. Så lyssna på den!
http://www.youtube.com/watch?v=GRqjFcP_aw0&feature=share
Nu ska jag kila iväg och duscha, hejhej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0