Dag 7 - vad jag skulle göra om jag vann en miljon

Jag tycker om att spara pengar så förmodligen skulle jag spara en hel del, sen gillar jag att vara generös också så jag skulle bjuda mina nära på en massa saker och så skulle jag se till att skaffa körkort för en gångs skull. Förmodligen skulle jag donera endel också, skaffa en fadder (både människa och djur) och så skulle jag köpa en timmerstuga till mamma och pappa. Jag skulle gå på alla utbildningar som jag vill gå på så att jag får lärdom i lite av allt och kan variera mig i livet. I och för sig så har jag nog inte råd med en timmerstuga för en miljon, möjligtvis om den är i Helsingland. Men jag kan ju bidra till den i alla fall! Fast jag kan ju inte veta vad jag skulle göra för pengarna förens jag vann dom, jag skulle säkert bli som Joakim Von Anka och bli riktigt girig och spara dom utan att använda ett öre. Vem vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0