Dag 4 - mina mål/önskningar/drömmar

Jadu, det är väldigt svårt att säga vad jag vill uppnå här i livet om vi pratar arbetsmässigt i alla fall. Jag tycker om att göra så otroligt mycket, men det måste vara något kreativt som jag trivs med.
Annars så vill jag givetvis leva ett lyckligt liv och i framtiden vill jag ha en familj och bo på ett mysigt ställe, gärna i ett enplanshus i timmer eller sten och så ska det vara i eller nära skogen och nära vattnet. Det ska vara avskilt, men inte för mycket. Det ska gå att ta sig någonstans om man vill det. Men storstäder har aldrig varit något för mig, så så vill jag inte bo. Jag vill ha djur, gärna flera stycken. Jag vill uppleva livslång kärlek och bli gammal tillsammans med personen. Och så vill jag givetvis att alla mina nära och kära ska leva länge och lyckligt och inte bo alldeles för långt borta. Men att säga vad jag vill med mitt liv är ganska svårt, nya saker händer varje dag och formar nya tankar och bilder. Så vi får se hur det blir!

Idag har jag bakat hela dagen, från ungefär tolv till strax efter tio. Tio timmar är nog ett rekord, och jag vill nog inte göra om det. På ett tag i alla fall. Otroligt vad ansträngande det är! Jag är helt slut! Men det var ändå mysigt och resultatet blev som jag ville. Jag kanske sätter upp en bild senare. Men nu är jag helt matt, jag ska äta upp mina nudlar, dricka mitt te och se ett avsnitt av The Nanny sen ska jag sova! Nattinatti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0