Dag 1 - en bild på mig + tio fakta om mig

En studentbild fick det bli!

Nu gäller det bara att komma på tio fakta då...

1. Jag är en samlare, när jag var liten samlade jag på allt från stenar, mossa, kottar och skräp. Numera samlar jag på prydnadsföremål (framför allt te/kaffe serviser och lyktor!) och fortfarande stenar i en lite mer begränsad mängd.
2. Jag är ganska överkänslig och överreagerar lätt, ofta förmodligen för att jag tänker för mycket om det händer något. Ältar det kanske man ska säga.
3. Min största rädsla är att förlora någon jag älskar, och det oroar jag mig ganska mycket för. I övrigt är jag väldigt rädd för spindlar, höjder är ingen favorit heller.
4. Jag har en tendens att spela upp scenarion i mitt huvud, ofta där jag på något sätt är med om en olycka. Fråga mig inte varför, det har jag gjort sen jag var liten. Jag kommer fortfarande ihåg ett scenario från när jag var liten där jag såg mig själv bli kidnappad till Herrgården i Nykvarn, jag hade en lila klänning och långt fint och blont vågigt hår och dansade. Jag vet, lite märkligt.
5. Jag har alldeles för många intressen, och har därför svårt att välja ett framtidsyrke. Men det är ju kul att gilla det mesta!
6. Jag värdesätter andras lycka högre än min, vilket inte gör så mycket eftersom att jag då blir väldigt glad när andra är glada.
7. Jag är väldigt fascinerad av saker som känns magiska; såsom himlen och stjärnor och planeter och löv som blåser i vinden. Och så trolleritricks och magneter tycker jag mycket om.
8. Jag tror på livslång kärlek och har svårt att tänka mig att genom livet ha haft en massa förhållanden, och jag har svårt att tänka mig att bara "strula" med någon bara för att. Kärlek ska det vara!
9. Jag har sökt till Lilla Melodifestivalen flera gånger utan lycka, och jag kommer fortfarande ihåg alla låtar/låtsnuttar jag någonsin har hittat på. Jag kan fortfarande ibland se en bild framför mig där jag står på scen och sjunger. Jag önskar att jag hade en jättebra röst!
10. Jag älskar att pyssla, men ändå gör jag inte det särskilt ofta. Känslan jag får efter att ha skapat något är underbar. Jag vill ha en verkstad!

Såja, nu ska jag skynda mig iväg och spela tvärflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0