Allt är relativt

Hallihallå. Det har hänt mycket den här helgen; i fredags var jag på Sacomässa i Älvsjö sedan blev det bio. Vi såg på Johnny English, den var jätterolig tycker jag fast jag kunde inte se klart hela. Efter det så åkte jag, Yvonne och Karin till Alex och vi såg på Jumanji, eller det var väl bara jag och Alex som såg klart den dom andra somnade men ändå.
Igår åkte vi på Science Fiction mässa, även det i Älvsjö, det var ganska så roligt! Dom hade mycket häftiga saker, fast jag hade inga pengar att spendera så det var ju lite synd. Vi träffade Darth Vader och många andra som jag inte har någon aning om vilka dom är men dom kom från Star Wars i alla fall. Efter det så åkte vi till Ikea och åt eftersom att det är billigt, jag hade råd med en barnpasta. Det var väldigt gott, jag önskade bara att det var lite mer! Sen började det regna en massa, men när man kollade mot gatuljusen så såg det ut som att det snöade! Det gillas!
Idag har jag varit hos Mummi också, det var mysigt.
Jag har fortfarande inte hittat min kamerasladd, det stör mig ganska så mycket. Men jag ska hitta den idag! Eller ikväll går också bra.


Jag hittade kamerasladden! Fullt synlig på min sekretär, förstås. Men det är ju bra det, nu har jag mycket att ladda in på datorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0